Succes i erhvervslivet!

Her er en hemmelighed, der kan være svært for dig til at tro, så Forbered dig. Det er en yderst vigtig hemmelighed, der kan have en mest dybtgående indvirkning på din lille virksomhed succes, eller det er fejl.

Lad os starte med at stille et simpelt spørgsmÃ¥l… Nyder du salg?

Sandheden af sagen er, at nÃ¥r mange ejere af smÃ¥ virksomheder er stillet dette spørgsmÃ¥l, de reagerer med svar som, “Ingen mÃ¥de” eller “Jeg kan ikke stÃ¥ salg, lade en anden gøre det”

Hvorfor er dit svar på ovenstående spørgsmål så vigtigt? Ingen tvivl om du har set overskrifter som følgende, der glorificerer hvor nemt og simpelt det er at få succes i erhvervslivet:

“Den ultimative dovne mÃ¥de at starte din egen virksomhed”

“Kontanter i en multi-milliard Dollar industri i dit undertøj”

“Nemt generere en lukrativ indkomst mens sove”

Vi konstant bliver bombarderet med disse “nemme mÃ¥der” at gøre en million bukke. Er succes i erhvervslivet rent faktisk arbejder pÃ¥ denne mÃ¥de? Ikke i virkeligheden! Er det realistisk? Ikke engang tæt!

Den nederste linje i opererer en vellykket langsigtet forretning kommer ned til din evne til at sælge dit produkt… periode. Det bliver ikke noget enklere end at. Du kan enten sælge dit eget produkt eller videresælge en andens produkt. Uanset hvad vil din succes eller fiasko i sidste ende afhænge af din evne til at markedsføre det. Hvis du ikke nyde salg, har du meget lille chance for at lykkes i erhvervslivet for dig selv.

Mange nye virksomhedsejere mest fremherskende holdning er, at deres produkt, når først lanceret, mirakuløst vil sælge sig selv. Efter alt, produktet er awesome og alle vil absolut, positivt ønsker en. Folk bør foring til at købe det, højre?

Her er en anden sandhed om salg. Det vil tage 5-7 salg forsøg pÃ¥ at lukke 80% af dit salg. Ja, du læste det korrekt. Der er 5-7 forsøg, før folk vil sige “Ja, jeg ønsker at købe dit produkt.” Kører en reklame engangs eller foretage en salgstale pÃ¥ en potentiel kunde engang imellem kan ikke betragtes som indsats. Høre den første “nej” og efterfølgende opgive betyder lukningen af din virksomhed og giver en anden mulighed for at vende, nej til et ja.

Hvad de fleste mennesker ikke klar over, eller undlader at acceptere er, at det kan tage uger, mÃ¥neder eller endda Ã¥r for at fÃ¥ et produkt at sælge efter dine forventninger. Du skal muligvis ofte ændre din salgstale, websted, reklame eller endda produktet indtil du fÃ¥r det rigtige. Dette engagement og beslutsomhed er hvad der adskiller de allerfærreste succesrige virksomhedsejere fra de mange “wannabes” og fly-by-night hÃ¥befulde.

Den nederste linje er, at få succes i enhver virksomhed, du får brug for talent og evnen til Sælg, Sælg, sælge.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.